Nezařazené

A tvoje slovo budiž ano – ano, ne – ne!

Tak na tohle ponaučení z Bible rychle zapomeňte. To byste se v byznysu a marketingu naprosto ztratili a znemožnili. Nemůžete přece klientovi na rovinu říct, že jeho úžasná pojistka má ze všech pěti důvodů plnění hned asi šedesát výjimek, které se skrývají mezi posledními odstavci https://help.libreoffice.org/4.0/Common/Formatting_Aids/cs čtyřicetistránkové smlouvy, prošpikované odkazy na paragrafy, interní předpisy a ustanovení a podobně. Vy samozřejmě slíbíte zákazníkovi i modré nebe a v autě sedm rychlostí, i když má ve skutečnosti o dvě méně.

Buďte upřímní

Zákazníkovi na rovinu sdělte všechny neskutečné výhody a letmo se zmiňte také o jedné bezvýznamné nevýhodě, protože „chcete k němu být upřímní.“ Jistě to ocení, zvláště když mu slíbíte, že i to by se případně „dalo nějak udělat“, když se obrátí přímo na vás. K tomu mu nenápadně prostrčte nějaký kousek reklamního textilu a byl by v tom čert, aby se nechytil na udičku!

A tvoje slovo budiž ano – ano, ne – ne!
5 (100%)1